20 Mayıs 2010 Perşembe

YENİ KEŞFİM KOLAY EPİLASYON ! BAYILDIM!




SMOOTH LEGS( pıyasa fıyatı 30-60 tl ben 15 e aldım )


meşhur perşembe pazarında gezerken rastladım dogrusu daha önce hiç böyle ilginç şeyler satan birini görmemiştım..önce makinada yıkamak için sütyen topu vardı sütyeni iki topun içine koyuyorsunuz böyle plastik beyzbol topu gibi delikli kitleyip makinaya atıyorsunuz çok hoştu arkadaşım aldı Şu an elimde onun resmi yok en kısa zamanda alacagım fıyatı 5 tl idi onun pıyasada 20..ve bu ürün çok dikkatimizi çekti..yüzeyindeki kristaller sayesinde tüğlerinizi kolayca dairesel hareketlerle alabiliyorsunuz acısız..tabi ilk kullanımda biraz kızartabilir ağdayla jilet arası sonuç veriyor ama inanılmaz ölu deriyi alıyor dogrusu harika buldum..vede pratik..4 tane yedeği var hem ufagının hem büyüğünün..birtanesi 60 kullanımlık ve yıkanabiliyor cok ilginç değilmi tw ürünleriymiş bunlar..twde görmüşsünüzdür zaten..bende pek tüğ yoktu o yüzden arkadaşa denedik bende cok az kollarıma denedim..inanılmaz yumuşattı çok şaşırttı beni..arkadaşın kollarını koyuyorum aradaki farkı anlamanız için ...her bölgede kullanılabılıyor bacak bıkını koltuk altı bıyık kaş üstü..erkekler içinde ıdeal..

Etiketler: ,

1 Yorum:

saat: 17 Eylül 2010 13:43 , Blogger hellianthusannus dedi ki...

en kısa zamanda bende alıcam :) çok pratik bir şeye benziyor.blogunuz çok güzel bana da beklerim :)
http://hellianthusannuus.blogspot.com/

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa